بهترین موکت کف آسانسور چیست؟ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
بهترین موکت کف آسانسور چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از  موکت کف آسانسور بسیار استفاده می شود و از خرید این محصول بسیار استقبال شده است چون برای یک آسانسور بسیار اهمیت دارد اکثر این موکت ها از جنس آلومینیوم یا pp  است که نسبت به دیگر موکت ها مقاوم تر است و از فرسایش کف آسانسور جلوگیری می کند که شرکت تک مت تولیدکننده آن است و در ادامه بحث به بررسی بهترین موکت کف آسانسور چیست می پردازیم.

 

معرفی موکت کف آسانسور

بهترین موکت کف آسانسور چیست؟

امروزه در بسیاری از مکان های عمومی و منازل از موکت کف آسانسور استفاده می شود چون به علت تردد زیاد کف آسانسور دچار فرسایش می شود و همچنین باعث زیبایی کابین آسانسور و ایمنی افراد می شود و چون آسانسور یک مکان پرتردد در یک ساختمان است بنابراین کیفیت موکت کف آسانسور بسیار اهمیت دارد و به همین علت خرید موکت کف آسانسور بسیار متداول شده است و شما می توانید با شرکت تک مت در مورد موکت کف آسانسور مشاوره کنید. این محصولات در شرکت تک مت به صورت تولید انبوه است و به همین علت قیمت آن مناسب است.

 

مزایای استفاده از موکت کف آسانسور

  • موکت کف آسانسور باعث زیبایی و استحکام کابین آسانسور می شود و مزایای دیگر آن عبارتند از :
  • موکت کف آسانسور بسیار مقاوم و مستحکم است.
  • دارای ماندگاری و کیفیت بالا است.
  • ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد.
  • جلوگیری از فرسایش کف آسانسور
  • موکت کف آسانسور وزن سبک دارد.
  • قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه است.
  • موکت کف آسانسور به عنوان یک محافظ برای کف آسانسور است و ایمنی افراد را بالا می برد و از سرخوردن و لیزخوردن افراد جلوگیری می کند.
  • از مواد اولیه با کیفیت ساخته و تولید می شود.
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه است.
  • نصب آن سریع و آسان است و توسط متخصصین شرکت تک مت آنها را نصب کنید.

 

پادری آلومینیومی یک سانتی pvc مناسب کف آسانسور

موکت کف آسانسور یا پادری آلومینیومی یک سانتی pvc تولید شرکت تک مت است که از بهترین نوع موکت کف آسانسور است. این محصول هم از موکت و هم از pvc  تولید می شود و به عنوان یک لایه محافظ برای کف آسانسور عمل می کند و از ورود گرد و غبار جلوگیری  و دارای ماندگاری و استحکام بالایی است‌. این موکت کف آسانسور از pp یاpvc  است که از آلومینیوم آنادایز شده است که با شاسی یک سانتی متری محصولی بسیار مناسب برای کف آسانسور است. موکت کف آسانسور با توجه به رنگ و طراحی آسانسور در شرکت تک مت تولید می شود. موکت کف آسانسور pvc  دارای طرح های مناسب و رنگ بندی متنوع است که در بازار از پر فروش ترین محصولات تجهیزات ایمنی به شمار می رود .

 

کاربرد موکت کف آسانسور

موکت کف آسانسور یکی از مهمترین اجزای یک آسانسور است که در بسیاری از مکان ها مانند مراکز خرید ، مراکز اداری ، بیمارستان ها ، هتل ها ،مراکز درمانی ، مراکز آموزشی ، مجتمع مسکونی ، مراکز تجاری و غیره کاربرد دارد و امروزه از خرید موکت کف آسانسور بسیار استقبال شده است. شما می توانید با کارشناسان شرکت تک مت به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه موکت کف آسانسور مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

نحوه نصب موکت کف آسانسور

بهترین موکت کف آسانسور چیست؟

در روش نصب روکار توسط چسب پلی اورتان یا چسب آهن شما می توانید آن را به راحتی نصب کنید. در این روش توسط سطح پایه موکت کف آسانسور را با چسب بچسبانید و از بهترین روش های ثابت و مقاوم برای این محصول است.

از نکات مهم نصب موکت کف آسانسور

  • در هنگام نصب موکت کف آسانسور حتما کف باید تمیز و هیچ گونه گرد و غباری نداشته باشد.
  • برای نصب از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما شرکت تک مت است .
  • در صورت امنیت بیشتر می توانید از سیستم های هوشمند برای جلوگیری از سرقت استفاده کنید.
  • نگهداری و نظافت آن به راحتی انجام می شود.

 

 

قیمت موکت کف آسانسور

قیمت موکت کف آسانسور به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  • جنس موکت: جنس موکت کف آسانسور شامل نخ ، پلی پروپیلن ،  پلی آمید ، پی وی سی و غیره که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.
  • متراژ : متراژ و ابعاد کف آسانسور در قیمت آن موثر است .
  • نوع نصب : نوع نصب در قیمت تاثیر دارد چون با استفاده از چسب های مختلف که قیمت متفاوتی دارد نصب می شود.
  • طراحی و رنگ بندی متنوع : طراحی و رنگ های مختلف هم در قیمت نهایی موثر است.
  • گارانتی و ضمانت نامه : گارانتی هم در قیمت موکت کف آسانسور تاثیر دارد و قیمت را بیشتر می کند.
  • برند و شرکت تولیدی: برند و شرکت تولیدی هم در قیمت تاثیرگذار است

بنابراین قیمت موکت کف آسانسور به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید. تیم پشتبانی سایت شرکت تک مت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد که در صورت هر گونه سوال یا مشکل می توانید با تیم پشتبانی شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید.

 

موکت کف آسانسور را از کجا بخرم ؟

موکت کف آسانسور بسیار نرم و انعطاف پذیر است که برای کابین آسانسور لازم و ضروری است که شما می توانید انتخاب های بسیاری داشته باشید ولی بهترین انتخاب موکت کف آسانسور pvc است که شما می توانید آن را از شرکت تک مت تهیه کنید. شرکت تک مت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موکت کف آسانسور و پادری آلومینیومی است که فقط کافی است با یک ارتباط بهترین انتخاب  و همچنین از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

 

سخن پایانی

در مورد بهترین موکت کف آسانسور چیست صحبت کردیم که امروزه در اکثر ساختمان ها از این محصول برای محافظت از افراد و ایمنی بیشتر برای جلوگیری از لغزش از موکت کف آسانسور استفاده می شود. که بهترین موکت ها از جنس pvc  است که برای کف آسانسور بسیار مناسب و مقاوم است و از فرسایش کف آسانسور جلوگیری می کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما ارتباط با شرکت تک مت است که در باره نحوه سفارش موکت کف آسانسور اطلاع بیشتر حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

بهترین موکت کف آسانسور چیست؟

شرکت تک مت از فعالترین شرکت های تولیدی در زمینه انواع پروفیل های نورخطی ، انواع لاین نوری ، پادری استخری ، تجهیزات ایمنی پارکینگ ، ترمزپله ، چراغ سیلندری و غیره است که این شرکت دارای سالها تجربه است که محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. از ویژگی های مهم شرکت تک مت داشتن متخصصین و مشاورین است که با ارائه مشاوره به مشتریان و با توجه به نیازهای آنها بسیاری از مشتریان را مشاوره و راهنمایی می کند.