تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی

کناف نورخطی سقف در نورپردازی و زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر بسزایی دارد و در بسیاری از ساختمان های مسکونی اجرا می شود که دارای مدل های مختلفی است و شرکت تولیدی تک مت این محصولات را با بهترین قیمت تولید می کند و در ادامه به بررسی تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی می پردازیم.

 

کناف نور خطی سقف چیست ؟

تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی

نور خطی سقف با کناف یکی از ایده های نوین در معماری داخلی ساختمان برای نورپردازی است و امروزه محبوبیت خاصی در صنعت روشنایی پیدا کرده است. کناف نورخطی سقف به صورتی است که کناف ها در داخل سقف یا دیوار قرار می گیرند و چراغ های خطی یا نورخطی درون آن فیکس می شود و چنانچه پیاده سازی کناف نورخطی سقف درست و با دقت انجام شود یک نورپردازی اصولی خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما مشاوره در زمینه کناف نورخطی سقف با شرکت تک مت است.

 

 چرا نورخطی برای کناف مناسب است ؟

کناف نورخطی سقف در اصل نورپردازی یکپارچه و جذاب است و برای زیباسازی دکوراسیون داخلی گزینه بسیار مناسبی است و به صورت مخفی این نورها روشنایی دارند و هاله ای از نور را ایجاد می کنند که علاوه بر تامین منبع نوری باعث زیبایی دکوراسیون و نورپردازی مدرن و شیک می شوند. البته شرکت تک مت بر اساس سلیقه مشتریان کناف نورخطی سقف را تولید می کند. این نوع نورپردازی قابلیت تنظیم رنگ نورها را دارد و با استفاده از تجهیزات یکسان نورپردازی مختلف را به اجرا درآورد و جذابیت سقف و دیوارها را بیشتر کرد.

 

روش اجرای کناف نورخطی  سقف

روش اجرای کناف نورخطی سقف بدین صورت است که کناف سقف از پانل های گچی یا غیر گچی ساخته می شود که این پانل ها یک سری سازه های از پیش ساخته شده از گچ و سیمان به سقف متصل می شوند و کناف نورخطی سقف برای انواع سقف های کاذب مناسب است و در بسیاری از مکان ها قابل اجرا است :

  • در اولین مرحله از کناف نورخطی سقف باید نوع فضا و نوع نورخطی مناسب با شکل کناف انتخاب شود و عوامل دیگری مانند نور ، تعداد ، اندازه و غیره هم در جلوه ایجاد بصری دخیل دارد.
  • طراحی و نصب کناف بسیار اهمیت دارد که کناف را باید به اندازه مناسب برش داد و با دستگاه های مخصوص می توان آن را شکل داد و بعد قطعات کناف را متصل ‌کنید و در لاین های نورخطی توسط چسب مخصوص متصل کنید یا پیچ و رولپلاک به سقف متصل کنید.
  • در کناف نورخطی سقف یک سیستم سیم کشی و کابل ها را نصب کنید . برای نصب این نوع نورخطی می توانید از کارشناسان متخصص نصاب شرکت تک مت مشاوره بگیرید.

 

کاربرد کناف نورخطی سقف

تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین کاربرد کناف نورخطی سقف این است که در سقف و دیوارها برای تزیین و نورپردازی استفاده می شود. کناف نورخطی سقف در مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مجتمع های مسکونی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، سینما ، فروشگاه ها ، سالن های بزرگ ، تالارهای مجلل و غیره کاربرد دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. برای خرید کناف نورخطی سقف شما می توانید با کارشناسان شرکت تک مت ارتباط و در زمینه این محصولات مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

مزیت های استفاده از کناف نورخطی سقف

استفاده از کناف نورخطی سقف دارای مزیت های خاصی است که شامل این موارد است :

  • از نظر ظاهری بسیار شیک و دکوراسیون محیط را مدرن می کند.
  • قابلیت تنظیم نورپردازی را دارد.
  • کناف نورخطی سقف بهترین انتخاب برای طرح های مینیمال دارد و برای طراحی داخلی بسیار مناسب است.
  • دارای ابعاد و طرح های متنوع
  • جلوه زیبا و خیره کننده ای به محیط می دهد.
  • بدنه نورخطی از آلومینیوم اکسترود شده است که وزن آن سبک و مقاوم است.
  • دارای انعطاف پذیری بالا است.
  • باعث کاهش مصرف انرژی می شود.
  • ماندگاری کناف نورخطی سقف بسیار بالا است.
  • قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه است.
  • کیفیت و کارایی آن بالا است.

 بنابراین مزیت های کناف نورخطی سقف بسیار بالا است و پیشنهاد ما به شما خرید کناف نورخطی سقف از شرکت تک مت است.

 

اهمیت استفاده از کناف نورخطی سقف در سقف پذیرایی

کناف نورخطی سقف برای سقف پذیرایی یکی از بهترین گزینه ها است که طرفدار بسیاری دارد. نورپردازی با کناف نورخطی سقف باعث زیبایی و نورپردازی شیک در دکوراسیون سقف پذیرایی خانه شما می شود و جلوه خاصی به پذیرایی می دهد و روشنایی محیط را دو چندان می کند و طراحی متنوع آن سقف را برجسته و با جلوه بیشتری نشان می دهد و افراد با ورود به پذیرایی از نورپردازی آن شگفت زده می شوند. از کناف نورخطی سقف برای سقف آشپزخانه و دکور کابینت ها هم استفاده می شود.

 

نکات مهم قبل از خرید کناف نورخطی سقف

تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی

قبل از خرید کناف نورخطی سقف بهتر است به این نکات توجه کنید:

  • ابتدا سیستم نورپردازی را بررسی و طیف رنگی نور را بررسی کنید.
  • متراژ و ابعاد مورد نظر را بررسی کنید.
  • در هنگام خرید کناف نورخطی سقف به نوع نورخطی توجه کنید چون هر کدام دارای مزایای خاص خود هستند.
  • در هنگام خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش را از شرکت تولیدی دریافت کنید.

 

خرید کناف نورخطی سقف

امروزه یکی از پر فروش ترین و بهترین محصولات برای خرید تجهیزات نوری کناف نورخطی سقف است که طراحان داخلی از خرید کناف نورخطی سقف بسیار استقبال کرده اند و برای اکثر ساختمان های در حال ساخت خود استفاده می کنند. بنابراین برای خرید کناف نورخطی سقف می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید انواع لاین های نوری را مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی شرکت تک مت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

 

سخن پایانی

در مورد تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی صحبت کردیم که یکی از کارآمدترین و با کیفیت ترین سیستم روشنایی کناف نورخطی سقف می باشد که جنبه دکوراتیو هم دارد. این نوع روشنایی سبک مینیمال و در معماری مدرن بسیار تاثیرگذار است که به همین منظور شما می توانید برای خرید کناف نورخطی سقف به شرکت تک مت مراجعه و از نحوه خرید و سفارش انواع پروفیل نورخطی اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

تاثیر کناف نورخطی سقف در دکوراسیون داخلی

شرکت تک مت از فعالترین شرکت های تولیدی در زمینه انواع پروفیل نورخطی ، انواع پادری ، انواع ترمزپله ، تجهیزات ایمنی پارکینگ ، انواع لاین نوری و غیره است. شرکت تک مت با تعداد بسیاری از کارمندان متخصص در زمینه تولید این محصولات را با بهترین تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته بر عهده دارد.