چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود؟ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود؟

پروفیل چراغ خطی روکار یک ابزاری مدرن در صنعت روشنایی است که برای نورپردازی محیط های داخلی و خارجی کاربرد دارد و محیط را زیبا و جذاب می کند که تولید آن توسط شرکت تک مت به صورت انبوه انجام می شود و در ادامه به بررسی چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود می پردازیم.

 

معرفی پروفیل چراغ خطی روکار

چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود؟

پروفیل چراغ خطی روکار یکی از انواع پروفیل نور خطی است که برای سقف های کاذب یا سقف کوتاه و دیوارها کاربرد دارد و با توجه به اینکه به راحتی متصل می شود نورپردازی را مدرن و باعث جلب توجه می شود. از این محصول برای زیباسازی فضاهای بزرگ و کوچک بسیار استفاده می شود و نور آن محیط را دگرگون می کند و گزینه ای مناسب برای معماری مدرن می باشد و با این نوع نورپردازی می توان محصولات و دیگر اشیاء را برجسته و نمایان کرد و جذابیت خاصی به آنها داد.   این محصول به علت داشتن پروفیل های از جنس آلومینیوم اکسترود شده برای نورپردازی با لامپ های ال ای دی که درون آن قرار می گیرد بهترین گزینه هستند.

 

 

کاربردهای پروفیل چراغ خطی روکار

امروزه به دلیل استقبال فراوان از این محصول در بازار یکی از پر فروش ترین محصولات لاین نوری است و بسیاری از طراحان داخلی و دکوراتیو از پروفیل نورخطی روکار برای زیبایی محیط از آن استفاده می کنند. این محصول در بسیاری از مکان ها مانند مکان های ورزشی ، مراکز تجاری ، مراکز اداری ، فروشگاه ها ، پاساژها ، سالن های بزرگ ، سالن همایش ، رستوران ، کافی شاپ ، منازل مسکونی ، نمایشگاه ، هتل ، مغازه و غیره استفاده می شود. همچنین پروفیل چراغ خطی روکار دارای نام های مختلفی مانند نورخطی ، نورخطی سقفی و نور ال ای دی هم شناخته می شوند که در صنایع ماشین سازی ، تولید درب و پنجره و وسایل خانگی کاربرد دارد. پیشنهاد ما به شما ارتباط به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت تک مت است که در مورد مشخصات و خصوصیات پروفیل چراغ خطی روکار آشنا شوید.

 

 

مزیت های استفاده از پروفیل چراغ خطی روکار

پروفیل چراغ خطی روکار بهترین گزینه برای محیط های مینیمالیست مدرنیته است که یک سادگی و نورپردازی خاص به محیط القا می کند و این نوع پروفیل چراغ خطی روکار دارای مزیت های بسیاری است که شامل :

  • سازگار با سنسورهای هوشمند است.
  • برای سلامتی بدن افراد تاثیر مثبت دارد.
  • وزن آن سبک است.
  •  به علت استفاده از آلومینیوم آنادایز شده برای تولید پروفیل چراغ خطی روکار

که شرکت تک مت آن را تولید می کند بسیار مقاوم است.

  • رسانا بودن
  • طرح های متنوع و رنگ پذیری بالا
  • شکل ظاهری بسیار جذاب و مدرن
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • استفاده در بسیاری از مکان ها
  • نصب سریع و آسان
  • مناسب برای سبک های معماری مدرن
  • ابعاد آن قابل تنظیم است
  • دارای طرح های متنوع است که در صنعت روشنایی سبکی مدرن دارد

که همه این موارد از مزایای پروفیل چراغ خطی روکار می باشد.

 

 

اجزا و قطعات تشکیل دهنده پروفیل چراغ خطی روکار

چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود؟

پروفیل نور خطی روکار دارای اجزای مختلفی است که هر کدام وظیفه خاصی را برعهده دارد.

  • دیفیوزر: یکی از اجزای پروفیل چراغ خطی روکار دیفیوزر است که جنس آن از پلی کربنات است و مانند طلق باعث یکنواخت شدن نور و روشنایی می شود.
  • بدنه : از اجزای مهم پروفیل چراغ خطی بدنه آن است که پایه و بدنه از جنس آلومینیوم اکسترود شده است که در اصل تمام اجزای پروفیل چراغ خطی روی پایه قرار می گیرد.
  • لامپ های ال ای دی : قسمت روشنایی با این لامپ های ال ای دی است که از اجزای این محصول است و باعث کاهش مصرف انرژی و طول عمر بالایی دارد.
  • هیت سینک : هیت سینک یکی دیگر از اجزای مهم پروفیل چراغ خطی روکار است که وظیفه آن خنک کردن لامپ ها و بدنه محصول است.

در اصل در مورد پروفیل چراغ خطی روکار می توان گفت که دارای توزیع نور یکنواخت است و شدت نور را می توان تنظیم کرد و دارای طرح ها و رنگ بندی متنوع است که با نیازهای کاربری و سلیقه مشتریان در شرکت تک مت قابل تولید می باشد.

 

قیمت پروفیل چراغ خطی روکار

قیمت پروفیل چراغ خطی روکار به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل این موارد است :

  • کیفیت ساخت و استفاده از مواد اولیه مناسب بر روی قیمت ها تاثیر دارد. بنابراین هر چه کیفیت مواد بالاتر باشد قیمت این محصول بیشتر است.
  • نوع برند : قیمت پروفیل چراغ خطی روکار بستگی به نوع برند یا شرکت تولیدی دارد یعنی اگر برند آن معتبر باشد قیمت بالاتری دارد.
  • ویژگی ها و خواص فنی نور: در بعضی مواقع شدت نور ، قابلیت تنظیم نور ، اتصال به سنسورهای هوشمند و غیره در قیمت تاثیرگذار است.
  • میزان قدرت نور و روشنایی : میزان نور و روشنایی که بر اساس وات محاسبه می شود بر روی قیمت نهایی پروفیل چراغ خطی روکار تاثیر دارد.
  • نوع نصب : نوع نصب هم در قیمت تاثیر دارد که نصب این محصول توسط افراد حرفه ای قیمت بیشتری دارد.

بنابراین عوامل مختلفی در قیمت نهایی این پروفیل چراغ خطی روکار تاثیر دارد که در این زمینه شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه تعیین قیمت ها را مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی سایت شرکت نیکامت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

 

سخن پایانی

چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود؟

در مورد چرا پروفیل چراغ خطی روکار نسل جدید روشنایی محسوب می شود صحبت کردیم که این محصول با داشتن نورپردازی فوق العاده باعث زیبایی محیط اطراف می شود و جلوه خاصی به محیط می دهد و با توجه به استانداردهای جهانی و درجه حفاظت مناسب در فضاهای بیرون بسیار کاربردی است و امروزه در نورپردازی معماری گزینه بسیار مهمی محسوب می شود  که در این زمینه شما می توانید از افراد متخصص در شرکت تک مت راهنمایی و مشاوره بگیرید. برای خرید پروفیل چراغ خطی فقط کافی است که با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات بسیار کلی و جزئی اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت از بزرگترین تولیدکنندگان در ایران است که در زمینه تجهیزات نوری و لاین های نوری از پر فروش ترین محصولات در بازار است که بسیار طرفدار دارد و بسیاری از افراد از خرید خود رضایت کامل دارند چون دارای کارشناسان زبده و طراحان ماهر در زمینه تولید انواع محصولات روشنایی می باشد که پیشنهاد ما به شما خرید پروفیل نورخطی روکار از شرکت تک مت است.