خرید و قیمت لاین نوری کناف ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خرید و قیمت لاین نوری کناف

قیمت لاین نوری کناف بستگی به اجرا و نحوه نصب  در پروژه دارد و قیمت های متفاوتی را شامل می شود ولی شما می توانید بهترین قیمت را از شرکت تک مت جویا شوید که ما در ادامه به بررسی خرید و قیمت لاین نوری کناف می پردازیم.

 

لاین نوری کناف چیست ؟

خرید و قیمت لاین نوری کناف

ابتدا قبل از بررسی قیمت لاین نوری کناف باید با این محصول آشنا شوید. یکی از بهترین و مدرن ترین نورپردازی ها در صنعت روشنایی است که علاوه بر تامین نور و روشنایی جنبه دکوراتیو هم دارد. تامین روشنایی در لاین نوری کناف بسیار خلاقانه و مدرن می باشد که امروزه بسیاری از طراحان داخلی دکوراسیون از لاین نوری کناف استفاده می کنند. این نوع نورپردازی بسیار متنوع و دارای اشکال مختلف می باشد و در کناف سقف یا شیارهای ایجاد شده در سقف یا دیوارها نصب می شود.

 

نورپردازی در لاین نوری کناف

یکی از بخش های بسیار مهم در اصول نورپردازی لاین نوری کناف انتخاب رنگ ها و طرح های متنوع است که این نوع نورپردازی محیط را دگرگون و زیبا می کند. البته نوع فضای کاربری نقش بسیار مهمی در این سیستم روشنایی دارد. بنابراین قیمت لاین نوری کناف به میزان نوردهی بستگی دارد یعنی در بعضی اوقات از یک لاین و در بعضی مواقع از دو لاین یا سه لاین استفاده می شود که اینها قیمت بیشتری دارد. پیشنهاد ما به شما ارتباط به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت تک مت است که در مورد این محصولات مشاوره رایگان کنید.

 

مزیت های استفاده از لاین نوری کناف

خرید و قیمت لاین نوری کناف

  • قیمت لاین نوری کناف : یکی از مهمترین مزایای آن قیمت لاین نوری کناف است که نسبت به دیگر محصولات قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد.
  • کاهش مصرف انرژی : در لاین نوری کناف منبع تغذیه لامپ های ال ای دی است که باعث کاهش مصرف انرژی می شود و از هزینه های اضافی  برق جلوگیری می کند.
  • وزن سبک : لاین نوری کناف وزن سبکی دارد که از ویژگی های مهم لاین نوری کناف است .
  • سازگاری با طرح های مینیمال : افرادی که تمایل به سبک های مینیمال دارند می توانند از این مدل لاین نوری استفاده کنند و اگر ابزار و تجهیزات بیشتری استفاده کنند در قیمت لاین نوری کناف تاثیر دارد و بیشتر می شود.
  •  برند معتبر : قیمت لاین نوری کناف در فروشگاه های معتبر بیشتر از دیگر مراکز است چون تجهیزات و قطعات با کیفیت در تولید این محصولات به کار می برند ولی یکی از ویژگی های مهم و مزیت آن برند معتبر است.
  • قابلیت تنظیم شدت نور : در لاین نوری کناف شدت نور قابلیت تنظیم دارد و از رنگ های متفاوت می توان استفاده کرد که همین امر باعث افرایش قیمت لاین نوری کناف می شود.
  • قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون: لاین نوری کناف با انواع دکوراسیون و طرح ها سازگار است و روشنایی مدرن به محیط القا می کند که از مزیت های لاین نوری کناف است.

 

 

اجزای لاین نوری کناف

لاین نوری کناف دارای اجزای مختلفی می باشد که شامل این موارد است:

بدنه : بدنه لاین نوری کناف از جنس آلومینیوم آنادایز شده یا اکسترود است که جنس آن بسیار عالی و در قیمت لاین نوری کناف تاثیر دارد . بدنه وزن سبکی دارد و بسیار مقاوم است و داخل شیارهای یا کناف که در سقف ایجاد شده است قرار میگیرد و نصب آن توسط رولپلاک و پیچ انجام می شود.

  • هیت سینک : از دیگر اجزای لاین نوری کناف هیت سینک است که باعث خنک شدن بدنه و لامپ های ال ای دی می شود.
  • دیفیوزر : یکی دیگر از اجزای مهم لاین نوری دیفیوزر است که از جنس پلی کربنات است و باعث توزیع و نشر یکنواخت روشنایی می شود و جنس دیفیوزر با کیفیت در قیمت لاین نوری کناف تاثیر دارد. شما می توانید بهترین دیفیوزر را از شرکت تک مت تهیه و خریداری کنید.
  • منبع تغدیه یا لامپ های ال ای دی : این لامپ ها منبع روشنایی و نور لاین نوری کناف است که دارای طرح های متنوع و رنگ های مختلف است که در قیمت لاین نوری کناف موثر است.

 

 

در چه فضاهای می توان از لاین نوری کناف استفاده کرد ؟

لاین نوری کناف یکی از مدرن ترین و لاکچری ترین طرح ها در صنعت روشنایی است که به اشکال مختلف می توان از آن استفاده کرد. فضاهای مانند کافی شاپ ، سینما ، رستوران ، تالارهای بزرگ ، مراکز خرید ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مجتمع های مسکونی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، نمایشگاه ، شوروم ، سالن های ورزشی ، فضاهای هنری ، گالری نقاشی ، استودیو و غیره می توان از این محصول استفاده کرد و قیمت لاین نوری بستگی به نوع استفاده و کاربری آن محیط دارد.

 

قیمت لاین نوری کناف

خرید و قیمت لاین نوری کناف

قیمت لاین نوری به عوامل مختلفی بستگی دارد:

مراکز معتبر : از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی معتبر و قابل اطمینان این محصولات را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما ارتباط با شرکت تک مت برای اطلاع از قیمت ها در مقایسه با دیگر فروشگاه ها است.

  • کیفیت مواد اولیه : مواد اولیه با کیفیت در قیمت لاین نوری کناف اثر دارد .
  • اجزا تشکیل دهنده : اجزا تشکیل دهنده مناسب و با کیفیت در قیمت لاین نوری کناف اثر دارد.
  • طرح های متنوع و نوع نصب و اجرا در قیمت لاین نوری کناف موثر است .
  • ابعاد و متراژ: ابعاد و متراژهای مختلف در قیمت لاین نوری کناف موثر است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : گارانتی و خدمات پس از فروش هم یکی از موارد مهم در قیمت لاین نوری کناف است.

بنابراین قیمت لاین نوری کناف به موارد مختلفی بستگی دارد که شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و قیمت لاین نوری کناف را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی

در مورد خرید و قیمت لاین نوری کناف صحبت کردیم که لاین نوری کناف نورپردازی خاصی برای یک محیط ایجاد می کند و اجرا و نصب آن بسیار ساده و از طریق شیارها یا کناف ها در سقف و دیوار می باشد که توسط متخصصین انجام می شود. روشنایی محیط را جذاب و فوق العاده می کند که در این زمینه شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش و نصب این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت فعالیت گسترده ای در زمینه تجهیزات نوری دارد و در بازار یکی از بهترین شرکت های تولیدی محسوب می شود که محصولات خود را به سراسر کشور ایران ارسال می کند و تنها کافی است که با شرکت تک مت ارتباط حاصل کنید و از دیگر محصولات تولیدی آن اطلاع حاصل کنید.