قیمت پروفیل لاین نوری ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
قیمت پروفیل لاین نوری

امروزه از پروفیل لاین نوری در بسیاری از مکان ها استفاده می شود و یکی از مدرن ترین تجهیزات در صنعت روشنایی است که تولیدات آن با شرکت تک مت است و در ادامه به بررسی قیمت پروفیل لاین نوری می پردازیم.

 

پروفیل لاین نوری بهترین محصول برای نورپردازی

قیمت پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری از مدرن ترین سبک های مینیمال برای نورپردازی ساختمان ها است که بسیاری از طراحان داخلی و معماران سبک مدرن از این محصول در دکوراسیون محیط داخلی و خارجی ساختمان از آن استفاده می کنند. این محصول دارای انواع مختلف با طرح های متنوع است که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارا هستند و بر اساس سلیقه مشتریان تولید می شوند.

 

ویژگی های مهم پروفیل لاین نوری

  • سبک بودن و انعطاف پذیر بودن یکی از مهمترین ویژگی های این محصول است.
  • دارای طرح های متنوع و مدل های مختلف است.
  • ضد آب بودن از دیگر ویژگی های پروفیل لاین نوری است که نسبت به نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است.
  •  دارای طول عمر بالا و ماندگاری بالایی است.
  • ضد ضربه است و در برابر ضربه و خسارت بسیار با کیفیت و مقاوم است.

 

انواع پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری دارای انواع مختلفی است که به صورت روکار ، توکار ، آویز طراحی شده است.

پروفیل لاین نوری روکار

این نوع پروفیل لاین نوری یکی از زیباترین طرح ها و مدل ها است که به صورت روکار نصب می شود و برای سقف کاذب و سقف کوتاه مناسب نیست. دارای ظاهری شیک و بدنه از جنس آلومینیوم اکسترود شده است. طرح های آن متنوع و به رنگ مشکی و سفید تولید می شود. این محصول با سنسورهای هوشمند هم سازگار است. پروفیل لاین نوری روکار دارای عرض های مختلف است و بسیار مقاوم و ضد ضربه است.

پروفیل لاین نوری توکار

این نوع پروفیل لاین نوری توکار با یک برش می توان آن را در سقف های کاذب و سقف های کوتاه قرار داد. این محصول به صورت مخفی در دیوارها یا سقف قرار می گیرد و نور آن مخفی است و بر روی متریال های مختلف مانند چوب ، سنگ قابل اجرا است. برای کف و دیوارهای داخلی هم می توان از آن استفاده کرد. رنگ آمیزی آن متنوع و دارای مدل های مختلفی است که برای تولید این محصول شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید.

پروفیل لاین نوری آویز

این محصول یکی از بهترین محصولات در صنعت روشنایی است که مانند لوستر از آن می توان استفاده کرد. این مدل از طریق سیم بوکسل به طول های مختلف به  سقف آویزان می شود و برای مکان های مختلف قابل استفاده است. دارای نورهای متفاوت و عرض های مختلف است. پیشنهاد ما به شما ارتباط با کارشناسان شرکت تک مت است که از مشخصات و خصوصیات انواع پروفیل لاین نوری اطلاع حاصل کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

 

 

تاثیر پروفیل لاین نوری بر محیط

قیمت پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان های مختلف است و امروزه از پر فروش ترین محصولات در بازار شناخته شده است چون در زمانی که نور طبیعی به افراد نمی رسد نور مصنوعی بهترین تاثیر را بر روی افراد دارد و از خواب آلودگی و سردرد و ناراحتی جلوگیری و انرژی مثبت ایجاد می کند و همچنین با محیط زیست سازگار است. پس تاثیر مثبتی روی محیط و افراد دارد و به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد در ساختمان های خود از پروفیل لاین نوری استفاده می کنند و طرفداران بسیاری دارد.

 

 

کاربرد انواع پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری یکی از محصولات بسیار شیک و مدرن است که برای نورپردازی از آن استفاده می شود و در بسیاری از مکان های مختلف مانند سالن نمایش ، تئاتر ، سالن ورزشی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مترو ، سالن اجلاس ، پاساژها ، سینما ، هتل ، بیمارستان ، مراکز درمانی ، مراکز آموزشی ، کارخانجات ، کارگاه ها ، مراکز تولیدی ، رستوران ، مجتمع مسکونی ، کافی شاپ ، کافه و غیره کاربرد .

 

 

قیمت پروفیل لاین نوری

عوامل مختلفی در قیمت پروفیل لاین نوری تاثیرگذار است که شامل این موارد است :

  • جنس پروفیل
  • نوع پروفیل لاین نوری
  • ابعاد و متراژ
  • کیفیت و مقاومت محصول
  • نوع برند و تولید آن
  • گارانتی و ضمانت نامه

همه این موارد در قیمت نهایی پروفیل لاین نوری تاثیر دارد که شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید و قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

 

 

نکات مهم در هنگام خرید پروفیل لاین نوری

  • در هنگام خرید به متراژ و ابعاد فضای مورد نظر دقت کنید.
  • به نوع کاربری که در کدام قسمت و فضا قابل استفاده است دقت کنید.
  • به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و از این فروشگاه ها و شرکت های تولیدی پروفیل لاین نوری را خریداری کنید.
  • برای خرید به کیفیت و مقاومت پروفیل لاین نوری دقت کنید.
  • از فروشندگان گارانتی و ضمانت نامه را دریافت کنید.

 

 

 

تولیدکننده پروفیل لاین نوری

قیمت پروفیل لاین نوری

شرکت تک مت یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع پروفیل لاین نوری است که در بازار شناخته شده است و تولیدات آن بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند. برای آشنایی با این محصولات شما می توانید به صورت حضوری به این شرکت مراجعه کنید و محصولات مورد نظر را از نزدیک مشاهده نمایید. البته یکی از راه های ارتباطی دیگر به صورت آنلاین است که از طریق سایت شرکت تک مت تنوع محصولات و قیمت آنها را مشاهده و با دیگر شرکت ها و فروشگاه ها مقایسه نمایید چون شرکت تک مت دارای بهترین قیمت ها و قیمت انواع لاین نوری برای خرید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. بنابراین با مراجعه به سایت محصول خود را سفارش و ثبت کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

سخن پایانی

در مورد قیمت پروفیل لاین نوری صحبت کردیم که این محصولات بسیار کاربردی و مفید هستند و برای روشنایی و نورپردازی مدرن در اکثر فضاها از آنها استفاده می شود و با نورپردازی آن یک روشنایی خاص به محیط القا می شود که در این زمینه شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش انواع لاین نوری اطلاع حاصل کنید.

شرکت تک مت

شرکت تک مت از فعال ترین شرکت های تولیدی در زمینه انواع پروفیل لاین نوری ، پادری استخری ، پروفیل نورخطی ، ترمزپله آلومینیومی ، قرنیز چراغ دار ، کناف نورخطی سقف ، پادری فلزی ، ترمزگیر پارکینگ و غیره می باشد فقط کافی است با شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید.