با نورخطی توکار تحولی عظیم در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
با نورخطی توکار تحولی عظیم در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت روشنایی از نورخطی توکار برای زیبایی و نورپردازی استفاده می کنند و تحولی بزرگ در سیستم روشنایی به وجود آورده اند و شرکت تک مت از بزرگترین تولیدکنندگان نورخطی توکار است که در ادامه به بررسی با نورخطی توکار تحولی عظیم در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید می پردازیم.

 

آشنایی با نورخطی توکار

با نورخطی توکار تحولی عظیم در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید

نورخطی توکار از جنس آلومینیوم آنادایز شده است که برای سقف های کاذب و کناف گزینه مناسبی است. نورخطی توکار هم به عنوان یک عنصر دکوراتیو و هم منبع تامین نور و روشنایی می باشد و ترکیب آن نورپردازی را متفاوت و دگرگون می کند. استفاده از نورخطی توکار باعث زیبایی محیط و جذاب بودن آن محیط می شود که پیشنهاد ما به شما خرید نورخطی توکار از شرکت تک مت است چون شرکت تک مت از بزرگترین تولیدکنندگان نورخطی توکار است و محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار ارائه می دهد.

 

ویژگی های نورخطی توکار

نورخطی توکار ویژگی های بسیاری در معماری مدرن دارد و بر اساس ابعاد و اندازه های مختلف برای مشتریان با بهترین مواد اولیه و طرح های متنوع با ظاهری شیک و مدرن ساخته و تولید می شود  که از دیگرمزایای  نورخطی توکار عبارتند از :

  • انعطاف پذیری نورخطی توکار : به دلیل انعطاف پذیری بالا  امکاناتی نظیر تنظیم نورپردازی با طرح ها و شکل های مختلف با نبشی های مختلف مانند L  و T را فراهم می کند.
  • کیفیت نورخطی توکار : کیفیت مواد اولیه به کار رفته در نورخطی توکار از ویژگی های این محصول است . جنس نورخطی توکار از آلومینیوم است که باعث مقاومت و طول عمر محصول می شود. برای خرید نورخطی توکار شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و بهترین و با کیفیت ترین نورخطی توکار را خریداری کنید.
  • طراحی شیک و مدرن: یکی از ویژگی های مهم نورخطی توکار ظاهری شیک مینیمالیست و دارای طرح های متنوع است مانند خطوط ساده ، اشکال هندسی که ظاهری ساده و نورپردازی آن فوق العاده است و با سایر عناصر معماری سازگار است.
  • نصب در کناف : نورخطی توکار قابلیت نصب در کناف را دارد که این کناف ها باعث زیبایی نورپردازی دکوراسیون داخلی می شود. برای نصب نورخطی توکار می توانید از افراد متخصص در زمینه نصب این محصولات از شرکت تک مت استفاده و راهنمایی بگیرید.
  • تبادل حرارت : در نورخطی توکار به علت سیستم خنک کننده ای که دارند گرم نمی شوند و تبادل حرارت انجام می شود. هیت سینک در این نورخطی توکار باعث خنک شدن بدنه و لامپ های ال ای دی می شود که همین امر باعث افزایش طول عمر نورخطی توکار می شود.

بنابراین با توجه به ویژگی های بسیار نورخطی توکار در بازار بسیار پر فروش است و اکثر افراد برای اینکه نورپردازی مدرن و جذاب را در منازل خود داشته باشند از این نوع نورپردازی استفاده می کنند‌.

 

در چه مکان های می توان از نورخطی توکار استفاده کرد؟

نورخطی توکار به علت اینکه در سقف های کاذب و کناف نصب می شود در مکان های مختلف قابل استفاده است در ساختمان ها برای آشپزخانه و زیر کابینت ، کمد ، راهرو ، راه پله ، سالن پذیرایی ، اتاق خواب قابل استفاده است.

برای مکان های عمومی ، سینما ، تئاتر ، گالری هنری ، بیمارستان ، آموزشگاه ها ، سالن های مجلل ، سالن کنفرانس ، مراکز تجاری ، مراکز اداری ، مترو ، سالن های ورزشی ، هتل و غیره کاربرد دارد. بنابراین شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و در مورد این محصولات مشاوره بگیرید.

 

 

مزایای استفاده از نورخطی توکار

با نورخطی توکار تحولی عظیم در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید

از مهمترین مزایای نورخطی توکار این است که دکوراسیون را جذاب و نورپردازی خاص و مدرن را به محیط القا می کند و بسیاری از افراد از خرید این نوع نورخطی استقبال فراوان کرده اند و طرفدار بسیاری دارد و همچنین دارای این مزایا می باشد:

  • اقتصادی : نورخطی توکار از نظر اقتصادی باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف برق می شود و از نظر قیمت مقرون به صرفه است.
  • قابلیت تنظیم نور : یکی دیگر از مزایای استفاده از نورخطی توکار این است که شدت نور را تنظیم و زاویه تابش نور فقط در یک نقطه نمی باشد و آن را تغییر می دهد.
  • دوام و مقاومت: یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از نورخطی توکار استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت است که باعث مقاومت و طول عمر این محصول می شود.
  • قابلیت تعویض و تعمیر : نورخطی توکار به راحتی قابل تعویض و تعمیر است و نصب آن بسیار ساده و آسان است.
  • امنیت : استفاده از نورخطی توکار باعث امنیت افراد می شود و از خطر برق گرفتگی جلوگیری و همچنین قابلیت ضد آب و ضد خش دارد و در محیط های مرطوب و دارای گرد و غبار دوام بالایی دارد.
  • کاربردهای چندگانه : از دیگر مزایای نورخطی توکار در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است .
  • محیط زیست: نورخطی توکار با محیط زیست سازگار است و هیچ گونه صدمه ای به بدن افراد نمی زند.

 

قیمت نورخطی توکار

قیمت نورخطی توکار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و با اینکه عملکرد بالایی دارد ولی قیمت آن برای خرید بسیار مناسب است و قیمت نورخطی توکار به عوامل مختلفی بستگی دارد و بطورکلی می توان گفت قیمت این محصول به چند عامل بستگی دارد:

  • نوع نورخطی
  • جنس نورخطی توکار
  • ابعاد و متراژ
  • نوع کاربری
  • تعداد و منابع نوری
  • نوع قدرت و منبع تغذیه
  • نصب و نگهداری آن

همه این عوامل در قیمت نهایی نورخطی توکار تاثیرگذار هستند که در این زمینه شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید و قیمت نورخطی توکار را مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی شرکت تک مت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند. مشتریان می توانند در مورد خرید و نحوه نصب و دیگر تجهیزات نوری مشاوره و راهنمایی بگیرند.

 

سخن پایانی

در مورد با نورخطی توکار تحولی عظیم  در نورپردازی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنید صحبت کردیم که نورخطی توکار از مدرن ترین شیوه های نورپردازی در صنعت روشنایی است که عملکرد و کارایی بالایی دارد و امروزه بسیاری از طراحان داخلی از این نوع نورپردازی با نورخطی توکار استفاده می کنند و رضایت کامل دارند که به همین منظور شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل ‌کنید.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت از بهترین و با سابقه ترین شرکت های تجهیزات نوری است که بیش از چند دهه سابقه تولید محصولاتی مانند پروفیل نورخطی ، پادری استخری ، پادری آلومینیومی ، انواع لاین نوری ، ترمزپله و غیره دارد که با یک ارتباط شما می توانید بهترین محصولات را از این شرکت خریداری کنید.