با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید

ترمز پله آلومینیومی از شاسی آلومینیوم و رویه آن از جنس pvc است که می توانید از شرکت تک مت آن را خریداری کنید چون  بهترین محصولات ایمنی برای راه پله ها است و در ادامه به بررسی با ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید می پردازیم.

 

ترمز پله آلومینیومی چیست ؟

با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید

ترمز پله آلومینیومی از شاسی آلومینیوم است که جنس رویه آن از pvc  است که دارای انواع مختلفی است و به علت مقاومت بالا در بسیاری از محیط های بیرونی و داخلی قابل استفاده می باشد. این محصول در مکان های پر تردد بسیار مستحکم و طول عمر بالایی دارد. این نوع از ترمز پله روشی مناسب برای جلوگیری از لغزندگی است. امروزه در بسیاری از ساختمان های مدرن از این نوع ترمز پله برای راه پله ها بسیار استفاده می کنند چون علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی و بیرونی باعث ایمنی و حفاظت از لیز خوردن افراد می شود.

 

انواع ترمز پله آلومینیومی

ترمز پله آلومینیومی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در راه پله ها است و دارای انواع مختلفی می باشد:

ترمز پله آلومینیومی تک کانال

ترمز پله آلومینیومی تک کانال یکی از انواع ترمز پله آلومینیومی است که دارای رویه pvc است و طراحی آن به گونه ای است که در قسمت جلوی پله را تا ۴ سانتی متر پوشش می دهد. این محصول در قسمت رویه  یک ردیف شیاردار pvc  دارد که باعث ایجاد اصطکاک و فرسایش می شود. از بهترین نوع ترمز پله محسوب می شود و بسیاری از افراد از خرید آن بسیار رضایت دارند. از این نوع ترمز پله برای فضاهای بیرونی با تردد متوسط استفاده می شود و به علت اینکه از شاسی آلومینیوم آنادایز شده در تولید آن استفاده می شود شرایط جوی روی آن تاثیری ندارد چون بسیار مقاوم و دارای ماندگاری بالا است.

ترمز پله آلومینیومی دو کانال

یکی دیگر از انواع ترمز پله آلومینیومی ترمر پله دو کانال است که از محصولات شرکت تک مت است. این محصول طوری طراحی شده است که هشت سانتی متر قسمت جلوی پله را پوشش می دهد و شکل ظاهری آن به صورت نیم دایره است. قسمت رویه آن از دو ردیف pvc شیاردار است و بهترین شکل اصطکاک و فرسایش را ایجاد می کند و از سر خوردن افراد جلوگیری می کند. این نوع ترمز پله آلومینیومی دارای رنگ های مختلف است که دارای نوار شب تاب فسفری می باشد که برای فضاهای بیرون کاربرد دارد. این نوع ترمز پله آلومینیومی برای فضاهای بیرون با تردد بسیار زیاد قابل استفاده است. چون در تولید و ساخت آن از آلومینیوم آنادایز شده ۶۰۶۳ استفاده شده است و برای همه نوع آب و هوایی مناسب است و دارای طول عمر بالایی است.

ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت

ترمز پله آلومینیومی دوبل تخت از بهترین تولیدات شرکت تک مت است که یکی از جدیدترین نوع ترمز پله است و شباهت زیادی به ترمز پله آلومینیومی دوبل یا دو کانال دارد. این محصول تنها تفاوتی که دارد لبه جلوی آن یا لبه کرو حذف و به شکل یک نوار ۹ سانتی متری تولید می شود. قسمت رویه آن از جنس آلومینیوم آنادایز شده است و دو ردیف pvc  شیاردار که به صورت عاج دار است و باعث افزایش اصطکاک و لغزش است. این نوع ترمز پله آلومینیومی pvc رویه آن دارای رنگ های متنوع است و بر اساس سلیقه مشتریان به صورت تک رنگ یا ترکیبی از رنگ ها تولید می شود. از این محصول برای فضاهای پر تردد استفاده می شود که با شرایط جوی سازگار است و از مقاوم ترین نوع ترمز پله می باشد. برای خرید و مشاوره ترمز پله آلومینیومی می توانید با کارشناسان شرکت تک مت به صورت آنلاین مشاوره کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

ترمز پله آلومینیومی نبشی

ترمز پله آلومینیومی نبشی هم یکی دیگر از انواع ترمز پله آلومینیومی است که از محصولات ضد لغزش شرکت تک مت می باشد. این محصول دارای شکل ظاهری نبشی ۹۰ درجه است که قسمت رویه آن حدود ۶ سانتی متر جلوی پله را پوشش می دهد. قسمت جلویی یا سینه ترمز پله آلومینیومی نبشی حدود ۳ سانتی متر از لبه پله را می پوشاند و طوری طراحی شده است که علاوه بر زیبایی محیط باعث اصطکاک و فرسایش می شود و از سر خوردن جلوگیری می کند. از نوارهای شب تاب فسفری برای نمایان شدن فضا و راه پله می توان استفاده کرد.

 

نصب انواع ترمز پله آلومینیومی

با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید

نصب انواع ترمز پله آلومینیومی بسیار ساده و آسان است که با توجه به نوع متریال پله ها می توان آنها را نصب کرد که معمولا از پیچ و رولپلاک می توان آنها را فیکس کرد و یا در راه پله های معمولی می توان از چسب پلی اورتان یا چسب آهن برای نصب استفاده کرد. برای نصب این محصول شما می توانید با تکنسین های متخصص و نصاب در شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید.

 

از ترمز پله آلومینیومی در چه مکان های استفاده می شود؟

از ترمز پله آلومینیومی در بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ، کافی شاپ ، مجتمع مسکونی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، قابل استفاده است.

 

قیمت انواع  ترمز پله آلومینیومی

انواع ترمز پله آلومینیومی دارای قیمت های متفاوتی می باشد که عوامل مختلفی بر روی قیمت آنها تاثیر دارد :

  • ابعاد و متراژ پله
  • نوع ترمز پله آلومینیومی
  • کیفیت مواد اولیه
  • نوع برند و شرکت تولیدی

همه این عوامل در قیمت نهایی تاثیرگذار است که شما می توانید در این زمینه به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید و قیمت این محصولات را مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی سایت شرکت تک مت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

سخن پایانی

در مورد با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید صحبت کردیم که این محصولات از بهترین و پر فروش ترین محصولات در بازار است چون باعث ایمنی و محافظت از لغزش افراد در راه پله می شود و برای بسیاری از مکان های بیرونی گزینه بسیار مناسبی است که در این زمینه شما می توانید با شرکت تک مت مراجعه و از نحوه سفارش این محصولات را به صورت جزئی و کلی اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

با نصب ترمز پله آلومینیومی پله ها را ایمن کنید

شرکت تک مت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه ترمز پله سیلیسی ، ترمز پله پلاستیکی ، ترمز پله سمباده ای ، ترمز پله ال ای دار و غیره است که بسیاری از افراد از خرید این محصولات رضایت کامل دارند چون علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه باعث زیبایی محیط می شود.