خرید ترمز پله با بهترین قیمت ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خرید ترمز پله با بهترین قیمت

ترمز پله یا استپ پله یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای افراد است و از لغزش و لیزخوردن جلوگیری می کند که شرکت تولیدی تک مت آنها را با بهترین کیفیت تولید می کند و یکی از محصولات پر فروش در بازار است که در ادامه به بررسی خرید ترمز پله با بهترین قیمت می پردازیم.

 

ترمز پله چیست؟

خرید ترمز پله با بهترین قیمت

ترمز پله وسیله ای است که در پله ها نصب می شود و از سرخوردن و لیزخوردن افراد جلوگیری می کند و دارای متریال های مختلفی است که دوام و ماندگاری بالایی دارد و امروزه بسیاری از سازندگان ساختمان ها برای پله های ساختمان ها از ترمز پله استفاده می کنند و خرید ترمز پله با قیمت مناسب از بهترین گزینه ها است و شما می توانید برای خرید ترمز پله با شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید. ترمز پله از خطرات احتمالی و خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری می کند و محصولی نوین و مدرن است که بسیاری از افراد از خرید ترمز پله استقبال فراوان کرده اند.

 

انواع ترمز پله

امروزه خرید ترمز پله بسیار متداول شده است و علاوه بر زیبایی پله باعث ایمنی و محافظت از افراد می شود. بطورکلی خرید ترمز پله و انواع آن را از شرکت تک مت خریداری کنید. انواع ترمز پله عبارتند از :

  • ترمز پله آلومینیومی : خرید ترمز پله آلومینیومی برای راه پله ساختمان بهترین گزینه است چون جنس این ترمز پله از آلومینیوم است که بسیار مقاوم و مستحکم است و با توجه به متعلقات آن خرید ترمز پله و قیمت آن متفاوت است. این مدل ترمز پله آلومینیومی دارای مدل های متنوع است که شما می توانید از شرکت تک مت آنها را تهیه کنید. ترمز پله آلومینیومی به علت داشتن آلومینیوم اکسترود شده از بهترین محصولات ایمنی می باشد و عملکرد و کارایی این نوع ترمز پله بسیار بالا است.
  • ترمز پله سمباده ای : خرید ترمز پله سمباده ای بسیار مناسب و قیمت آن ارزان تر از مدل آلومینیومی است و به دلیل شکل ظاهری ساده خرید آن متداول است و از محصولات شرکت تک مت است. ترمز پله سمباده ای از جنس سمباده است و شاسی آن از کاغذ است و بیشتر به رنگ مشکی است.
  • ترمز پله سیلیسی : یکی دیگر از انواع ترمز پله که  در شرکت تک مت تولید می شود ترمز پله سیلیسی است که از نظر ظاهری شبیه به ترمز پله سیلیسی است ولی جنس آن از دانه های سیلیس است که بر روی شاسی های از جنس فایبرگلاس قرار می گیرد و به علت زبری از لغزش افراد جلوگیری می کند. این نوع ترمز پله هم برای بسیاری از مکان ها قابل استفاده است و برای خرید ترمز پله سیلیسی با کارشناسان شرکت تک مت ارتباط و در زمینه انواع ترمز پله و استپ پله مشاوره و راهنمایی بگیرید.
  • ترمز پله لاستیکی : برای خرید ترمز پله لاستیکی به شرکت تک مت مراجعه کنید. این نوع ترمز پله لاستیکی از جنس لاستیک است و به رنگ مشکی است و دارای کیفیت و طول عمر بالا است و برای محیط های داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد.
  • ترمز پله: pvc برای خرید ترمز پله شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه کنید. این محصول از جنس لاستیک با pvcافزوده است و رنگ بندی آن متنوع  و کاربرد آن برای محیط های بیرونی ساختمان است. امروزه در بسیاری از مکان ها از این نوع ترمز پله استفاده می کنند و بسیار کاربردی است.

 

کاربرد ترمز پله

خرید ترمز پله برای بسیاری از مکان ها ضروری است که در مکان های مختلف مانند مجتمع مسکونی ،  مراکز تجاری ، مراکز خرید ، مراکز اداری ، فروشگاه ها ، سازمان ها ، مراکز آموزشی ، مراکز نگهداری سالمندان ، هتل ها ،  بیمارستان ها و غیره کاربرد دارد.  پیشنهاد ما خرید ترمز پله از شرکت های معتبر و قابل اطمینان مانند شرکت تک مت است که تمام محصولات آن دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می شود.

 

مزیت های خرید ترمز پله

خرید ترمز پله با بهترین قیمت

  • خرید ترمز پله باعث محافظت و ایمنی جان افراد در برابر لغزش و سرخوردن می شود.
  • در فصول سرد سال و بارندگی از یخ زدگی پله ها در محیط بیرون جلوگیری می کند.
  • ترمز پله دارای ابعاد و متراژهای مختلف است که بر اساس سلیقه مشتریان تولید می شود.
  • تنوع رنگ بندی آن بسیار زیاد است و باعث زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان می شود.

بنابراین شما می توانید برای خرید ترمز پله با شرکت تک مت مشاوره کنید.

 

قیمت ترمز پله

خرید ترمز پله و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  • نوع ترمز پله
  • جنس به کار رفته در آن
  • ابعاد و متراژ
  • آلیاژ به کار رفته در ترمز آلومینیومی
  • نحوه اجرا و نصب

همه این موارد در خرید و قیمت ترمز پله تاثیرگذار است که در این رابطه شما می توانید با راه های ارتباطی شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید و از قیمت ها اطلاع حاصل کنید.

 

نحوه نصب ترمز پله

در مورد خرید ترمز پله و نحوه نصب آن می توان گفت که طریقه نصب آن توسط چسب پلی اورتان یا چسب آهن در پشت ترمز پله انجام می شود و بعد از خشک شدن مقاومت آن را مشاهده کنید این محصولات ضد آب و رطوبت است و دارای دوام و طول عمر بالا است. همچنین می توان با پیچ و رولپلاک آنها را نصب کرد. در قسمت جلوی ترمز پله آلومینیومی گرد یا زاویه دار و به صورت نبشی است که علاوه بر پوشاندن جلوی پله از لبه سنگ هم محافظت می کند که خرید ترمز پله آلومینیومی و نصب و اجرا آن بسیار عالی است.  

 

خرید ترمز پله مناسب و کاربردی

 امروزه بسیاری از مالکان و سازندگان دنبال بهترین متریال برای خرید ترمز پله هستند که هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد و هم کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد و علاوه بر زیبایی محیط ساختمان ها باعث ایمنی افراد باشد. خرید ترمز پله آلومینیومی یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب مشتریان می باشد چون استقامت و ماندگاری بالایی دارد و متناسب برای تمامی پله ها می باشد که شما می توانید برای خرید ترمز پله به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید ترمز پله را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی

در مورد خرید ترمز پله با بهترین قیمت صحبت کردیم که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولیدات این محصولات بسیار گسترش پیدا کرده است و در بسیاری از ساختمان ها از این ترمز پله استفاده می شود و در این زمینه شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه خرید ترمز پله اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

خرید ترمز پله با بهترین قیمت

شرکت تک مت از فعالترین شرکت های تولیدی است که سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید انواع ترمز پله ، تجهیزات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نورخطی ، انواع لاین نوری ، پادری استخری ، موکت ورودی آپارتمان و غیره دارد که شما می توانید با انتخاب این محصولات بهترین ها را برای منازل خود به ارمغان ببرید.