عوامل موثر در تعیین قیمت ترمز پله را بهتر بشناسید! ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
عوامل موثر در تعیین قیمت ترمز پله را بهتر بشناسید!

ترمز پله های نسل جدید یکی از کاربردی ترین محصولات حفاظت از پله و ساختمان هستند که در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی دارند. کاربرد اصلی یک ترمز پله، ایجاد اصطکاک لازم با کفش عابرین است به گونه ای که خطر لیز خوردن و افتادن آن ها در راه پله ها را که به عنوان یک خطر بالقوه شناخته می شود، کاهش دهد. علاوه بر آن، ترمز پله های آلومینیومی با داشتن محفظه ای در بخش زیرین خود می توانند به جمع کردن گرد و خاک و تمیز نگه داشتن پله ها کمک کنند. ترمز پله های LED دار می توانند حدود پله ها را در فضاهای تاریک، مانند یک سالن سینما مشخص کنند. همچنین طراحی مدرن و شیک ترمز پله های نسل جدید می تواند سبب شود تا طراحی کلی فضا و نمای ساختمان ها نیز به شکل قابل قبولی زیباتر شود. اما هزینه ی خرید و نصب یک ترمز پله مدرن چقدر است؟ دنیای ترمز پله ها بسیار متنوع است و به طبع آن قیمت های آن ها نیز می تواند متفاوت باشد. ما در این مقاله سعی داریم تا عوامل موثر در تعیین قیمت ترمز پله های نسل جدید را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید ترمز پله های جدید هستید، پیشنهاد می کنیم که با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عوامل کلیدی در تعیین قیمت ترمز پله های نسل جدید:

مهم ترین عامل در تعیین قیمت ترمز پله های نسل جدید، ساختمان اصلی ترمز پله است. به طور کلی، ترمز پله های آلومینیومی گران تر هستند چرا که در ساختار دو لایه ای آن ها از آلومینیوم آنادایز شده استفاده شده است. همچنین استفاده از موکت و یا PVC در بخش رویی آن ها، می تواند هزینه تمام شده برای تولید این محصول را افزایش دهد. البته در ساخت بخش رویه ترمز پله های آلومینیومی ممکن است از PVC هایی با درجه خلوص متفاوت استفاده شود که این امر خود می تواند در قیمت نهایی محصول موثر باشد. در زیر شاخه ترمز پله های آلومینیومی، آن دسته از محصولاتی که در ساخت آن ها از PVC و یا نوار LED استفاده نشده باشد، ارزان تر هستند. در مقابل در ساخت ترمز پله های آلومینیومی دوبل تخت از دو ردیف PVC درجه یک استفاده می شود و این امر می تواند قیمت این محصول را بالا ببرد.

در گروه دیگری از این محصول، ترمز پله های شاسی دار و ترمز پله های سیسیلی هستند که در طراحی آن ها از شاسی ها استفاده نشده است. قیمت این گروه از ترمز پله ها را میزان مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن تعیین می کند. مساحت بخش پوشش داده شده از سطح پله و همچنین کیفیت و درجه خلوص سیسیل و مواد اولیه به کار برده شده از جمله سایر عوامل تعیین کننده در قیمت این دسته از ترمز پله ها هستند.

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت ترمز پله ها، نحوه نصب آن ها است. در حالی که برخی از ترمز پله ها را می توان با کمک چسب های مخصوص و یا نوارهای پشت چسب دار از پیش آماده شده، در محل نصب کرد، برای نصب ترمز پله های آلومینیومی معمولا از پیچ و رول پلاک استفاده می شود. هر کدام از این عوامل نیز می توانند در نهایت بر قیمت ترمز پله ها تاثیر گذار باشند.