پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها

امروزه طراحان داخلی و معماران برای زیبایی و امنیت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از پادری فلزی استفاده می کنند که تولید انبوه آن به صورت گسترده با شرکت تک مت است که ما در ادامه به بررسی پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها می پردازیم.

 

عملکرد پادری فلزی یا پادری آلومینیومی

پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها

پادری فلزی همان پادری آلومینیومی است که از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل ساختمان ها جلوگیری می کند و از نفوذ رطوبت و انتقال خاک به درون ساختمان جلوگیری می کند. سطح را ایمن و از سرخوردن و لیزخوردن ممانعت می کند. پیشنهاد ما به شما خرید این نوع پادری فلزی از شرکت تک مت است .

 

کاربردهای پادری فلزی یا آلومینیومی

پادری فلزی یک محصولی مقاوم در برابر فرسایش و ضد رطوبت است و دارای کاربردهای بسیاری می باشد که برای شما بیان می کنیم :

  • پادری فلزی از ورود گرد و غبار و دیگر آلاینده ها مانند رطوبت ، میکروب ، بقایای خارجی ته کفش  به داخل ساختمان جلوگیری و باعث شیک شدن فضای ورودی ساختمان می شود.
  • طراحی این محصول بسیار متنوع است و بر اساس ورودی ساختمان ها یا خروجی ساختمان طراحی می شود.
  • از کاربردهای مهم پادری فلزی کاهش هزینه ها است که ساختمان دیرتر به نظافت نیاز دارد و کمتر ورودی و خروجی ساختمان کثیف می شود و هزینه های کلی ساختمان را کاهش می دهد.

 

 

مشخصات فنی پادری فلزی

پادری فلزی دارای سه بخش شاسی ، موکت و اتصالات است که هر کدام را بررسی می کنیم :

  • شاسی زیره : شاسی زیره آن از جنس آلومینیوم است که شرکت تک مت از آلومینیوم آنادایز شده برای این پادری فلزی استفاده می کند و مقاومت در برابر زنگ زدگی و نفوذ رطوبت از بهترین ویژگی این شاسی زیره است.
  • موکت پلی پروپلین : موکت پلی پروپلین یا pp  بر روی این پادری فلزی استفاده می شود که به علت مشبک ها و انبارک ها از ورود آلودگی ، میکروب ، گل و لای ته کفش به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • اتصالات pvc  : که این اتصالات به صورت شیارهای بر روی پادری فلزی نصب می شوند و به علت مقاومت بالا و سازگاری با شرایط آب و هوایی در بیرون ساختمان هم می توان از آنها استفاده کرد. بنابراین پیشنهاد ما به شما مشاوره در زمینه خرید انواع پادری با کارشناسان شرکت تک مت به صورت آنلاین است که شما را با خصوصیات و مشخصات این محصولات آشنا می کنند.

 

 

انواع پادری فلزی شرکت تک مت

پادری فلزی را می توان به چند دسته تقسیم کرد که شامل این موارد است :

پادری فلزی تماما موکت ، پادری فلزی موکت pvc و پادری فلزی تماما pvc

پادری فلزی تماما موکت

  • پادری فلزی یک سانتی کد M1
  • پادری فلزی یک و نیم سانتی کدM11
  • پادری فلزی دو سانتی کدM4

پادری فلزی موکت pvc :

  • این مدل پادری فلزیشیاردار موکت یک سانتی کدM6 است
  • پادری فلزی شیاردار موکت دو سانتی کد M5
  • پادری فلزی pvc موکت  یک سانتی کدM3  است.

پادری فلزی تماما pvc

  • پادری فلزی شیاردار یک سانتی کد M2

 

 

مزایای استفاده از پادری فلزی

پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها

پادری فلزی محصولی نوین در بازار است که طرفداران بسیاری دارد که در ادامه به بررسی مزایای استفاده از آن می پردازیم.

  • دارای رنگ بندی متنوع و طرح های بسیار زیبا
  • ظاهری شیک و مدرن و باعث زیبایی ساختمان می شود.
  • نصب آن بسیار ساده و آسان است .
  • آلومینیوم به کار رفته در پادری فلزی باعث افزایش مقاومت و ماندگاری بیشتر آن می شود.
  • از ورود گرد و غبار و گل لای ته کفش به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • از سرخوردن و لغزش افراد جلوگیری می کند
  • برای اکثر فصول سال مناسب و در بدترین شرایط آب و هوایی قابل استفاده است
  • قیمت آن مناسب و نسبت به دیگر محصولات مقرون به صرفه است.
  • برای اکثر مکان ها کاربردی است .

 

 

نحوه نصب پادری فلزی

برای نصب این محصول ابتدا محل ورودی یا خروجی ساختمان را تمیز کنید و برخی تمایل دارند که نصب ثابت نکند ولی برخی از افراد می توانند با استفاده از چسب پلی اورتان یا چسب آهن آنها را نصب و ثابت کنند. نظافت این محصول بسیار راحت و آسان است و قابل شستشو است. البته شما می توانید پادری فلزی خود را از تولیدات شرکت تک مت انتخاب کنید و برای نصب آن از افراد متخصص در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

 

 

قیمت پادری فلزی

پادری فلزی به علت اینکه طرفداران بسیاری دارد و از خرید آن بسیار استقبال شده است قیمت مناسبی دارد ولی در اصل قیمت پادری فلزی به عوامل مختلفی مانند جنس فلز ، نوع موکت ، نوع برند یا شرکت تولیدی ، نوع شاسی و غیره بستگی دارد و همه این عوامل بر روی قیمت نهایی موثر است.

 

 

مکان های مورد استفاده از پادری فلزی

پادری فلزی قابل استفاده در جلوی  بسیاری از مکان ها مانند مراکز تجاری ، مراکز خرید ، فروشگاه ها ، هتل ها ، مراکز اداری ، بیمارستان ها ، ساختمان های مسکونی ، تالارها و غیره قابل استفاده است. این محصول ایمنی افراد را دو چندان و ظاهری شیک و جذاب به ساختمان می دهد و همچنین ساختمان ها را تمیز و مرتب نگهداری می کند.

 

خرید اینترنتی پادری فلزی

پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها

امروزه خرید پادری فلزی بسیار متداول شده است چون نه تنها باعث ایمنی افراد می شود بلکه از ورود میکروبها و گرد و غبار جلوگیری می کند که پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است . برای خرید پادری فلزی شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و  ثبت سفارش کنید و بعد از پرداخت اینترنتی این محصول در اسرع وقت در محل مذکور ارسال می شود فقط کافی است که با تیم پشتیبانی شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

 

سخن پایانی

در مورد پادری فلزی یک پادری مناسب برای اکثر مکان ها صحبت کردیم که این نوع پادری بسیار مقاوم و با کیفیت است و به مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید و علاوه بر مدرن بودن ساختمان باعث کاهش هزینه های دیگر مانند نظافت می شوید  که شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه خرید و قیمت این محصول اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت دارای نماد استاندارد ملی است و تمام محصولات آن به صورت استاندارد تولید می شود و دارای بهترین کیفیت مواد اولیه برای تولید و ساخت انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ ، پادری فلزی ، پادری استخری ، پادری کف آسانسور ، ترمزپله ، موکت کف آسانسور ، پروفیل های چراغ خطی و لاین های نوری  و غیره می باشد.