پادری صنعتی و فواید آن ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
پادری صنعتی و فواید آن

پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی یکی از مدرن ترین پادری موجود در بازار است که توسط شرکت تک مت تولید می شود و باعث زیبایی ورودی ساختمان  و از ورود میکروبها جلوگیری می کند که در ادامه به بررسی پادری صنعتی و فواید آن می پردازیم.

 

پادری صنعتی چیست ؟

پادری صنعتی و فواید آن

امروزه از پادری صنعتی در بسیاری از مکان های پر تردد مانند بیمارستان ها ، هتل ها و مراکز صنعتی استفاده می شود و از مدرن ترین نوع پادری در بازار می باشد که طرفداران بسیاری دارد‌. از پادری صنعتی برای ورودی ساختمان ها برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به ساختمان و تمیز ماندن استفاده می شود. پادری صنعتی از جنس آلومینیوم آنادایز شده است که بسیار مقاوم است و موکت های آن از جنس الفین و دارای شیارهای pvc  می باشد که جزو بهترین محصولات تولیدی شرکت تک مت است.

 

کاربرد پادری صنعتی

پادری صنعتی برای مراکز پر تردد و کم تردد استفاده می شود و با توجه به حجم تردد استفاده از پادری صنعتی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از این نوع پادری از ورود میکروبها و آلودگی به داخل مراکز صنعتی جلوگیری می شود و نظافت آن به راحتی و قابل شستشو می باشد. از این نوع پادری صنعتی در بسیاری از مکان ها مانند بیمارستان ها ، مراکز پزشکی ، هتل ها ، شرکت های بزرگ صنعتی ، مراکز آموزشی ، مدارس ، سینماها ، مراکز تجاری ، ادارات و برای حجم کم تردد ساختمان های مسکونی و غیره استفاده می شود که در این زمینه شما می توانید با کارشناسان شرکت تک مت به صورت آنلاین ارتباط  و مشاوره رایگان کنید.

 

جنس پادری صنعتی از چیست ؟

پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی شرکت تک مت از جنس آلومینیوم اکسترود شده است که رویه آن موکت و شیارهای از جنس pvc دارد. این نوع پادری صنعتی به علت استفاده از آلومینیوم بسیار مقاوم است و در برابر انواع شرایط آب و هوایی مستحکم است و به همین علت است که در برابر فرسایش مقاومت بالایی دارد و در مکان های پر تردد کاربرد بسیاری دارد.

 

فواید پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی

پادری صنعتی یکی از محصولاتی است که مزایا و فواید بسیاری دارد و هر کدام بر اساس نوع کاربری مزیت های متفاوتی دارد که به چند نمونه از این فواید اشاره می کنیم :

  • مدرن شدن ورودی ساختمان
  • از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • پادری صنعتی به دلیل داشتن شیارهای pvc از ورود گل و لای ته کفش به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • مقاومت و استحکام بالا
  • دارای طول عمر بالا
  • باعث زیباسازی ورودی ساختمان می شود.
  • دارای طرح های متنوع و ظاهری شیک و مدرن
  • رنگ بندی پادری صنعتی بسیار متنوع است و بر اساس سلیقه مشتریان تولید می شود.
  • قیمت آن مقرون به صرفه است و باعث کاهش هزینه ها می شود.

بنابراین پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی برای هر ساختمانی واجب و ضروری است که در این زمینه شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با شرکت تک مت ارتباط و در مورد سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

انواع پادری صنعتی

پادری صنعتی و فواید آن

پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی شرکت تک مت دارای انواع مختلفی است که با توجه به مکان های کم تردد و پر تردد تولید می شود . پادری صنعتی یک سانتی برای مکان های کم تردد و پادری یک و نیم سانتی برای مکان های با حجم تردد متوسط و پر تردد و پادری صنعتی دو سانتی برای مکان های پر تردد کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که هر کدام از این مدل ها به انواع دیگر تقسیم می شود.

 

نظافت پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی

نظافت پادری صنعتی بسیار ساده و آسان است و بر اساس ثابت یا غیرثابت بودن آنها می توان آنها را نظافت کرد. پادری غیرثابت را می توان از محل جدا کرد و به راحتی آن را تمیز و شستشو کرد و پادری ثابت را با استفاده از یک فرچه و مواد شوینده می توان آن را شست و تمیز کرد. البته باید گفت که این نوع پادری صنعتی را نباید با مواد شوینده اسیدی تمیز کرد چون باعث از بین رفتن موکت های رویه پادری می شود.

 

ابعاد پادری صنعتی

ابعاد پادری صنعتی از اهمیت خاصی برخوردار است و حداکثر دو نفر به طور همزمان باید از کنار یکدیگر عبور کنند که عرض این پادری ها نقش اساسی ندارد ولی نوع و ابعاد بستگی به نوع کاربری دارد و طول نقش اساسی در پادری صنعتی دارد هر چقدر طول آن بیشتر باشد تعداد دفعاتی که روی آن پا می خورد بیشتر می شود. در اصل می توان گفت ابعاد عرض یک متر و طول یک و نیم متر برای یک پادری صنعتی گزینه مناسبی است.

 

خرید اینترنتی پادری صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات به راحتی می توانید پادری صنعتی را خریداری کنید ابتدا باید به سایت شرکت تک مت مراجعه و محصول خود را انتخاب کنید و ثبت سفارش انجام دهید. بعد از ثبت سفارش پرداخت را انجام دهید و پادری صنعتی در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل بگیرید. بنابراین می توانید با مراجعه به سایت شرکت تک مت پادری صنعتی را اینترنتی خریداری کنید.

 

قیمت پادری صنعتی

قیمت پادری صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  • جنس پروفیل به کار رفته
  • جنس موکت
  • ابعاد و متراژ
  • جنس شیارهای به کار رفته
  • کیفیت مواد اولیه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

همه این موارد در قیمت نهایی پادری صنعتی تاثیرگذار است که در این زمینه می توانید با مشاوران شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید و در زمینه قیمت پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی مشاوره رایگان بگیرید.

 

سخن پایانی

پادری صنعتی و فواید آن

در مورد پادری صنعتی و فواید آن صحبت کردیم که این محصول از پر فروش ترین محصولات تجهیزات ایمنی برای ساختمان ها در بازار است که بسیاری از معماران و سازندگان از خرید پادری صنعتی برای ساختمان ها استقبال کرده اند چون نه تنها باعث زیبایی ورودی ساختمان می شود بلکه باعث ایمنی و حفاظت افراد از لغزش و لیزخوردن می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید پادری صنعتی یا پادری آلومینیومی استفاده می کند و به همین علت است که محصولات آن بسیار مقاوم و عملکرد بالایی دارند و با اکثر شرایط محیطی سازگار می باشد و تمام این محصولات به سراسر کشور ایران ارسال می شود فقط کافی است که با تیم تخصصی شرکت تک مت ارتباط برقرار کنید و بهترین پادری صنعتی را خریداری کنید.