خرید و قیمت بهترین پادری اداری ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
خرید و قیمت بهترین پادری اداری

پادری اداری یکی از بهترین محصولات برای ایمنی افراد و جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به ساختمان ها است که توسط شرکت تک مت یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی پادری انجام می شود و در ادامه ما به بررسی خرید و قیمت بهترین پادری اداری می پردازیم.

 

پادری اداری چیست ؟

خرید و قیمت بهترین پادری اداری

پادری اداری یکی از محصولات مفید است که علاوه بر جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار برای ایمنی در تردد افراد بسیار کاربرد دارد و باعث نظافت محیط هم می شود. این محصول برای ادارات پرتردد گزینه بسیار مناسبی است و دارای استحکام و طول عمر بالایی است و جنس آن معمولا از آلومینیوم با رویه pp  پلی پروپلین می باشد. امروزه در بسیاری از ادارات و سازمان ها برای امنیت و زیبایی ظاهر ورودی ساختمان از این پادری ها استفاده می کنند. جنس این پادری از آلومینیوم با کیفیت آنادایز شده است و جنس رویه آن از موکت بلژیکی است که مقاومت و استحکام بالایی دارد و تنوع رنگ های آن در شرکت تک مت بسیار بالا است.

 

کاربرد پادری اداری

پادری اداری برای ورود و خروج افراد در بیرون و داخل ساختمان ها استفاده می شود و کاربردهای بسیاری دارد که چند نمونه از آنها را بیان می کنیم:

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار از مهمترین کاربردهای پادری اداری است که باعث جلوگیری از کثیفی ساختمان اداری هم می شود و محیط را تمیز نگه می دارد.
  • دارای ظاهری شیک و مدرن است که دارای طرح های متنوع و رنگ بندی متفاوت است و به عنوان زیبایی دکوراسیون ها می توان از آن استفاده کرد.
  • باعث افزایش ایمنی افراد می شود و از سر خوردن و لغزش افراد و خطرهای احتمالی جلوگیری می کند.
  • مقاومت و دوام آن به خاطر استفاده از آلومینیوم بسیار بالا است و از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می کند.
  • استفاده از مواد با کیفیت در پادری اداری و رویه موکت بلژیگی می توان باعث افزایش طول عمر آنها شد. پیشنهاد ما به شما خرید پادری اداری با کیفیت بالا از شرکت تک مت است.
  • نصب آن بسیار ساده و آسان است و با استفاده از  اتصالات مغزیpvc می توان آنها را متصل کرد.
  • از هزینه های اضافی مانند نظافت و تمیزی جلوگیری می کنید.

 

مزیت های استفاده از پادری اداری

استفاده از پادری اداری در ادارات و سازمان ها مزایای بسیاری دارد :

  • نمایش نام و لوگوی اداره یا سازمان : طرح نام یا لوگوی یک اداره یا سازمان بر روی پادری اداری جلوی درب ورودی باعث شناخت برند یا حس اعتماد افراد و مشتریان را بالا می برد .
  • ایجاد نمای حرفه ای : شکل ظاهری زیبا و مدرن پادری اداری می تواند متناسب با نمای حرفه ای ادارات یا سازمان ها بسیار شیک و قابل توجه باشد.
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی : این پادری اداری به دلیل مقاومت بالا در هر گونه شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و در فضای بیرونی ساختمان هم کاربرد دارد.
  • منطبق با استانداردها : پادری اداری توسط شرکت تک مت تولید و بر اساس استانداردها تولید می شود و ایمنی ساختمان را فراهم می کند.
  • مدیریت ورود و خروج افراد: پادری اداری باعث تسریع در ورود و خروج افراد می شود و از خطرهای احتمالی برای ورود و خروج افراد جلوگیری می کند.
  • بهترین قیمت: پادری اداری دارای بهترین قیمت است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است که از مهمترین مزیت های این محصول می باشد.

 

قیمت پادری اداری

خرید و قیمت بهترین پادری اداری

پادری اداری دارای قیمت های متفاوتی می باشد که عوامل بسیاری بر روی قیمت ها تاثیرگذار است :

  • ابعاد و اندازه ها : قیمت پادری اداری به ابعاد و اندازه ها بستگی دارد مثلا پادری با ابعاد بیشتر قیمت بیشتری دارد.
  • طراحی با پوشش های ویژه : پادری اداری با طرح های ویژه و خاص که ضد زنگ و ضد آب و خش باشد قیمت متفاوتی دارد.
  • ضخامت و جنس آلومینیوم: ضخامت و جنس آلومینیوم به کار رفته که دارای کیفیت بالا باشد  در قیمت  پادری اداری موثر است.

بنابراین قیمت نهایی پادری اداری به این عوامل فوق بستگی دارد که برای اطلاع از قیمت دقیق شما می توانید با کارشناسان شرکت تک مت به صورت آنلاین ارتباط و قیمت های مناسب و مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهند.

 

نکات مهم در هنگام خرید پادری اداری

خرید پادری اداری برای ادارات و سازمان ها بسیار لازم و ضروری است که در هنگام خرید باید به این نکات توجه کرد :

  • طراحی و ابعاد درست و مناسب با نوع کاربری باشد تا باعث زیبایی محیط اطراف شود.

  • کیفیت و جنس آلومینیوم: در هنگام خرید به جنس و کیفیت آلومینیوم که از آلومینیوم آنادایز شده و اکسترود شده ۶۰۶۳ باشد.
  • مقاومت و استحکام در برابر شرایط جوی : هنگام خرید پادری اداری باید به مقاومت آن در برابر اشعه آفتاب ، باد و باران بالا باشد و نوع پوشش رویه آن بسیار اهمیت دارد.
  • نیاز به امنیت: اگر پادری اداری را برای مکان های پرتردد خریداری می کنید از نصب آن مطمئن شوید و از قفل یا سیستم های کنترل استفاده کنید.
  • نظافت کردن: در هنگام خرید پادری اداری به نظافت کردن آن هم توجه کنید که به راحتی تمیز و نظافت بشوند. با توجه به دقت در این نکات شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید پادری اداری شما می توانید به سایت شرکت تک مت مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید. تیم پشتیبانی شرکت تولیدی تک مت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

 

سخن پایانی

خرید و قیمت بهترین پادری اداری

در مورد خرید و قیمت پادری اداری صحبت کردیم که امروزه بسیاری از مکان های اداری و سازمان ها از این نوع پادری استفاده می کنند و در بازار یکی از پر فروش ترین و بهترین  محصولات  مقاوم و با کیفیت می باشد و طرفداران بسیاری دارد و مشتریان از خرید پادری اداری رضایت کامل دارند که در این زمینه شما می توانید با شرکت تک مت ارتباط و در مورد نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید. اگر سفارش شما به صورت عمده باشد ارسال آن به صورت رایگان خواهد بود.

 

شرکت تک مت

شرکت تک مت تولیدکننده پادری آلومینیومی ، انواع پروفیل های نورخطی ، لاین نوری ، ترمزپله ، پادری استخری ، چراغ مگنتی ، چراغ سیلندری ، تجهیزات ایمنی پارکینگ و غیره است که مشتریان از خدمات این شرکت تولیدی و کیفیت محصولات بسیار رضایت دارند و تیم پشتیبانی شرکت با مشاوره رایگان جوابگوی شما عزیزان می باشد.